Pierwszy Łyk

Hej ♡♡♡

Nawet nie wiesz jak się cieszę, że tu jesteś. Skoro już przyszedłeś i patrzysz na ten post, powiem Ci co i jak.
Jest to pierwszy wpis na moim blogu, dlatego przypuszczam, że nie będzie zbyt porywający, no ale cóż zrobić. Zakładam się o naprawdę dobrą tabliczkę czekolady, że te pierwsze wpisy takie po prostu są. Dobra nie przedłużając...

Nigdy nie myślałam, że założę bloga. Nawet teraz, kiedy to piszę, jakoś w to nie wierzę. Co chwile patrze w okno i biorę kolejny to łyk mojej ulubionej herbaty z granatem. Jakoś mnie to uspokaja i układa myśli, ale wracając do tematu...
Chciałabym pisać tu przede wszystkim o kosmetykach i co jakiś czas dorzucać co nieco o ubraniach (jakieś przydatne porady, aktualne trendy czy spostrzeżenia). Jestem też otwarta na różne zagadnienia spoza moich głównych celów :3. Jeśli chodzi o świat makijażu to jestem amatorką (jednak ciągle się uczę ^^ ) i do takich osób przede wszystkim kieruje tego bloga. Nie znaczy to, że profesjonalistki i profesjonaliści nie znajdą tu czegoś dla siebie.  Kto wie, może i ja nauczę czegoś ich, tak jak oni uczą mnie. 
Chciałabym co jakiś czas wrzucać porady dla naprawdę początkujących dziewczyn i chłopców, którzy chcą rozpocząć przygodę z makijażem, bez używania "specjalistycznych zwrotów i określeń". Będę starała się pisać prosto i na temat. Oczywiście nie zabraknie testów, recenzji i opinii. 

Mam nadzieję, że Ci się spodoba, że znajdziesz tu coś dla siebie i że oczywiście, co jakiś czas będziesz mnie odwiedzać, rozpoczynając czytanie kolejnych wpisów od niezastąpionej herbatki z granatem. 

Oliwka

Komentarze

  1. Hej Oliwko!
    Bardzo się cieszę, że tu jestem i trzymam kciuki za dalsze sukcesy!
    Wspieram Cię całym serduszkiem
    Kocham <3
    Moja mała wizażystka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trzeci łyk: pędzle do oczu

Drugi łyk: pędzle do twarzy-początek